Jag har tråkigt...

Hejsan!
Just nu har jag tråkigt och har inget att göra. Så nu tänker jag visa upp saker jag vill ha när jag fyller år ^^

Dessa hörlurar såg jag på Åhléns för 349:-

Den här väskan såg jag på Stadium för... Jag kommer inte ihåg hur mkt den kostade?

Den här tröjan var väldigt häftig men finns kanske inte i min storlek D: Om ni kanske har den storleken gå in på Shock och leta efter den här tröjan för 298:- ^^

Denna tröja såg jag på H&M (tror jag att det var) för 99:- Jag vet att den finns på killavdelningen, fast tjejer kan bära killsaker ^^

Denna keps såg jag också på H&M men jag kommer inte ihåg priset på kepsen :P Finns också på killavdelning.

Denna tröja såg jag på David&Goliath för $26.00

Hejdå! :D

Kommentarer
Postat av: KanyaKung ♥

Sv: jag vet lillsyrran! :D

Tack för rösten!:)

2011-04-08 @ 20:23:28
URL: http://kanyamarielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här sötnos ♥:

Skriv in ditt fina namn ♥ :
Kommenterar du ofta?♥

E-postadress♥ : (bara jag som kan se)

URL/Bloggadress ♥ :

Din kommentar här under ♥ :

Trackback
RSS 2.0